بلبل خان

گیم پلی بازی ها - بلبل خان

دانلود فیلم The Last of Us 2013 – آخرین نفرات ما
9.7
دوبله فارسی

داستان این گیم از سپتامبر 2013 آغاز می شود؛ زمانی که نوعی قارچ انگلی و مرموز در ایالات متحده شایع می شود که با تحت کنترل گرفتن مغز انسان ها و تغذیه از بدنشان، آن ها را تبدیل به موجودات خونخواری می کند. در حومه شهر آستین، تگزاس، جوئل به همراه برادرش تامی و دخترش سارا از این آشفتگی فرار می کنند، اما در حین فرار، سارا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در آغوش جوئل می میرد. بیست سال بعد، بیشتر تمدن ها در اثر عفونت از بین رفته است و بازماندگان در مناطق قرنطینه ای تحت نظارت شدید پلیس زندگی می کنند. جوئل با شریکش، تس در منطقه قرنطینه بوستون، ماساچوست به عنوان قاچاقچی کار می کند...

The Last of Us 2013

دانلود فیلم Uncharted 4 2016 – آنچارتد 4
9.5
دوبله فارسی

این فیلم بر اساس بازی ویدیویی «آنچارتد 4: عاقبت یک دزد» که توسط کمپانی «سونی» عرضه شده، ساخته شده است و برنده و نامزد دریافت جوایز متعددی از جشنواره های هنری بین المللی همچون «جشنواره بازی های بفتا» شده است. این قسمت، چهارمین قسمت از سری بازی های ویدیویی «آنچارتد» است. ناتان دریک، به دنیای تاریک و پرمخاطره ای که همه تلاشش را برای پشت سر گذاشتنش به کار گرفته بود، باز می گردد. او باید تصمیم بگیرد، حاضر است برای نجات جان عزیزانش، چه فداکاری ای کند؟

Uncharted 4: A Thief's End 2016

دانلود فیلم Mafia: Definitive Edition 2020 – مافیا: نسخه نهایی
8.3
دوبله فارسی

«مافیا: نسخه نهایی»، انیمیشنی در ژانر ماجراجویی و محصول کشور امریکا در سال 2020 است. در این انیمیشن تمام برش ها و بازسازی های سینمایی بازی ویدیویی «مافیا: شهر بهشت گم شده» به نمایش گذاشته می شود. داستان این فیلم مفاهیمی همچون خیانت، طمع، وفاداری های سست و خشونت های بی اساس را دنبال می کند.

Mafia: Definitive Edition 2020

دانلود فیلم God of War 2018 – خدای جنگ
9.5
دوبله فارسی

داستان از آنجایی آغاز می گردد که پس از نابودی خدایان کوه المپ، کریتوس به سرزمین های یخبندان اسکاندیناوی می رود؛ جایی که او و پسرش، با هیولاها و خدایان دنیای نورس رو به رو می شوند...

God of War 2018

دانلود فیلم Marvel’s Avengers 2020 – انتقام جویان مارول
6.3
دوبله فارسی

«بازی انتقام جویان مارول»، انیمیشنی در ژانر ماجراجویی و محصول سال 2020 در کشور امریکا است. این انیمیشن، بازسازی سینمایی بازی «انتقام جویان مارول» کنسول پی اس 5 است و تمام کات سین ها نیز در این انیمیشن جمع آوری شده اند. زمانیکه کامالا خان به رازی درباره کپ پی می برد، نقشه ای طرح می ریزد تا بر اساس آن انتقام جویان را دور هم جمع کند و جلوی سازمان «ماشین های ایده پیشرفته» را از نابودی فرا انسان ها بگیرند.

Marvel's Avengers 2020

دانلود فیلم Ghost of Tsushima 2020 – شبح سوشیما
9.2
دوبله فارسی

«شبح سوشیما» تولید کمپانی های سرشناس سونی پیکچرز و پلی استیشن است. این فیلم اقتباسی از بازی ویدئویی سرشناسی به همین نام است. داستان «شبح سوشیما» درباره ماجراهای جنگجوی سامورایی، جین ساکای است که آخرین بازمانده قوم خود است. او باید برای محافظت از جزیره تسوشیما در جریان حمله مغول، سنت هایی را کنار بگذارد که او از او یک جنگجو ساخته است.

Ghost of Tsushima 2020

دانلود فیلم Injustice 2 2017 – بی عدالتی 2
8.5
دوبله فارسی

«بی عدالتی 2»، یک بازی ویدئویی جنگی بر اساس جهان دی سی است. داستان آن از این قرار است: بتمن و متحدانش برای برقراری دوباره انسجام جامعه پس از دوران دیکتاتوری سوپرمن تلاش می کنند. اما ممکن است تهدید جدیدی برای زمین تلاش های آن ها را دچار مشکل کند.

Injustice 2 2017

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @