دانلود فیلم خرس نیست No Bears 2022
دانلود فیلم خرس نیست No Bears 2022

دانلود فیلم خرس نیست No Bears 2022

Khers nist

10 / 7.4 2,318 رای
92
BluRay
زبان Persian
محصول کشور Iran
کارگردان: Jafar Panahi
بازیگران: Jafar Panahi - Naser Hashemi - Vahid Mobasheri
سال انتشار 2022
1 ساعت و 46 دقیقه
بروزرسانی در یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

خرس نیست؛ فیلمی درام به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی جعفر پناهی است.این فیلم دو داستان عاشقانهٔ موازی را به تصویر می‌کشد که در آن عاشقان با موانعِ پنهان و اجتناب‌ناپذیر، نیروی خرافات و مکانیکِ قدرت مبارزه می‌کنند. پناهی همزمان نقش خودش را بازی می‌کند. او در یکی از روستاهای ایران در مرز ترکیه است و سعی دارد تیمش را برای فیلم‌برداری در سمت ترکیه راهنمایی کند. پناهی با کمک دستیار کارگردانش که هر شب به ملاقات او می‌رود و تصاویر ضبط‌شده را به او تحویل می‌دهد، داستان یک زوج را روایت می‌کند که تلاش دارد برای فرار به فرانسه پاسپورت‌های جعلی بگیرد. در همان زمان پناهی ناخودآگاه درگیر سیاست روستای محل اقامتش می‌شود. شورای ریش‌سفیدان به ملاقات پناهی می‌روند و از او می‌خواهند که تصویری را که ادعاشده که او از یک زوج محلی گرفته باشد را نشان دهد. این تصویر یک رابطه ممنوعه را نشان می‌دهد. پناهی مدعی است که چنین تصویری را نگرفته‌است. روستاییان از باور او امتناع می‌ورزند. وضعیت تشدید می‌شود و فعالیت‌های هنری به ظاهر بی‌اهمیت عواقب ناگواری را در پی دارد.

    اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
    @bolbolkhan_com

    فیلم های پیشنهادی

    دیدگاه کاربران

    اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

    جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
    اینستاگرام بلبل خان
    bolbolkhan_com @
    تلگرام بلبل خان
    bolbolkhan_com @
    پخش آنلاین از داخل سایت
    ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
    باز کردن با VLC Player...
    اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم Khers nist با برنامه VLC player برات پخش بشه.
    برنامه VLC Player رو ندارم!
    کپی لینک پخش
    اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم Khers nist رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم Khers nist برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.