دانلود فیلم Lady Bird 2017

دانلود فیلم Lady Bird 2017

Lady Bird

10 / 7.4 305,051 رای
93
BluRay
زبان English
محصول کشور USA
کارگردان: Greta Gerwig
بازیگران: Saoirse Ronan - Laurie Metcalf - Tracy Letts
سال انتشار 2018
1 ساعت و 34 دقیقه
بروزرسانی در یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

لیدی برد فیلمی در سبک کمدی درام به نویسندگی و کارگردانی گرتا گرویگ است. در این فیلم بازیگرانی همچون سورشا رونان، لاری میت کالف، تریسی لتس، لوکاس هجز، تیموتی شلمی، استیون هندرسون و لوئیس اسمیت ایفای نقش کرده‌اند. لیدی برد با استقبال بسیار بالای منتقدین همراه بود، به ویژه اجرای رونان و میت کالف و همچنین فیلم‌نامه و کارگردانی گرویگ مورد تقدیر قرار گرفت. فیلم کاندیدای 5 جایزه اسکار شد اما موفق به کسب هیچکدام نشد. داستان ماجراهای یک جوان در اوایل سال 2000 است که در شمال کالیفرنیا زندگی می کند و روابط آشفته‌ با مادرش را شرح می‌دهد…

توضیحات فیلم

دوبله فارسی فیلم لیدی برد

مدیر دوبلاژ: امیر منوچهری

گویندگان: مریم جلینی، تورج مهرزادیان، فریبا رمضانپور، پرویز ربیعی، سعید شیخ زاده، مهسا عرفانی، مینا شجاع، حسین سرآبادانی، آرزو روشناس، حامد عزیزی و …

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم Lady Bird با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم Lady Bird رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم Lady Bird برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.