دانلود فیلم Malcolm X 1992

دانلود فیلم Malcolm X 1992

Malcolm X

PG-13 افراد زیر ۱۳ سال با اجازه والدین تماشا کنند
10 / 7.7 85705 رای
BluRay
زبان English
محصول کشور USA - Japan
کارگردان: Spike Lee
بازیگران: Denzel Washington - Angela Bassett - Delroy Lindo - Spike Lee
سال انتشار 1992
3 ساعت و 22 دقیقه
بروزرسانی در جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

مالکوم ایکس؛ فیلمی حماسی بیوگرافی درام به کارگردانی اسپایک لی و بازی دنزل واشینگتن است. فیلم سرگذشت «مالکوم ایکس» رهبر مشهور سیاه پوستان آمریکایی را روایت می کند. او در شش سالگی پدرش را از دست داد و درس و مدرسه را رها کرد. او سرانجام هنگامی که برای فروختن یک ساعت دزدی به جواهرفروشی رفته بود، به دام پلیس گرفتار شد و به ده سال حبس محکوم شد. او در زندان به مطالعات مذهبی پرداخت و با دین اسلام آشنا شد…

توضیحات فیلم

دوبله فارسی فیلم مالکوم ایکس
گویندگان: خسرو خسروشاهی(دنزل واشینگتن/مالکوم ایکس)، ایرج رضایی(آل فریمن جونیور/عالیجاه محمد)، ژرژ پطرسی(آلبرت هال/باینز)،نصرالله مدقالچی، خسرو شمشیرگران، ناصر نظامی، محمدعلی دیباج، پرویز ربیعی، مرتضی احمدی، حسین خدادادبیگی، شروین قطعه ای، امیر صمصامی، زهره شکوفنده، فریبا رمضانپور و …

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم Malcolm X با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم Malcolm X رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم Malcolm X برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.