بلبل خان

دانلود سریال کره ای تاریخی - بلبل خان

دانلود سریال Bloody Heart
-
زیرنویس

پدر لی ته به کمک پارک گی وون شورش کرده و پادشاه می شود. اکنون لی ته که به عنوان جانشین پدرش، پادشاه شده، باور دارد برای رسیدن به اهداف خود، باید هر نوع کاری انجام داد. اما پارک گی وون که حتی از پادشاه هم قدرتمند تر می باشد، مخالف این نوع طرز تفکر است…

تاریخی,درام

Bloody Heart 2022

دانلود سریال River Where the Moon Rises
7.5
دوبله فارسی
زیرنویس

پیونگ گانگ (Kim So-Hyun) شاهزاده کشور گوگوریو است که همانند یک سرباز بزرگ شده است ، او فرد قدرتمند و جاه طلبیست که آرزو دارد به عنوان اولین ملکه گوگوریو ، حکومت را به عهده بگیرد اما زندگی او دچار تغییر و بحران میشود وقتی که با اون دال (Ji Soo) آشنا میشود ، کسی که از نظر شخصیتی کاملا نقطه مقابل پیونگ گانگ است ، شخصی صلح طلب و با روحیه ای آرام که مجبور میشود بخاطر حفاظت از پیونگ گانگ، زندگی و آرمان هایش را تغییر دهد تا اینکه…

Daleui Ddeuneun Gang 2021

دانلود سریال ملکه سئوندوک Queen Seon Duk
8.6
دوبله فارسی

شاه جینپ-یه-اون پسری نداشت تا تاج و تختش را به او واگذار کند. بنابراین بزرگترین دخترش، شاهزاده دوک-من را جانشین قرار داد. ماجرا درباره زندگی شاهزاده دوک-من پیش میرود که بعدا به ملکه سه اون دوک، اولین ملکه ی سیلا مشهور میشود.

Queen Seon Duk 2009

دانلود سریال سرنوشت یک مبارز (گی بک) Gye Baek
7.8
دوبله فارسی

داستان این مجموعهٔ تلویزیونی زندگی‌نامهٔ ژنرال گی‌بک را شامل می‌شود که یکی از ژنرال‌های باتدبیر تاریخ کره و باکجه که گویند آوازه اش تا امپراتوری روم هم رفته بود با بازی لی سئو جین است، که رهبری آخرین نبرد باکجه و شیلا به نام نبرد هوانگ‌سان‌بئول را بر عهده داشت.

Gye Baek 2011

دانلود سریال جواهری در قصر (یانگوم) The Great Jang Geum
8.5
دوبله فارسی

سریال ماجرای واقعی یک زن که اولین و احتمالاً تنها زنی است که نامش در تاریخ به‌عنوان پزشک خصوصی پادشاه ثبت شده‌است. ماجرا در زمان سلسله چوسان می‌گذرد زمانی که جامعه مشخصاً سیستم طبقاتی دارد و سنت‌های مردسالارانه بر آن حکمفرماست. این دوره از تاریخ هر چند از نظر اقتصادی در وضعیت مساعدی به سر می‌برد اما به دلیل درگیری‌های داخلی بر سر قدرت میان خانواده سلطنتی و دولت از ثبات سیاسی برخوردار نیست. در میانه این کشمکش و هرج و مرج داستان زندگی دختری نقل می‌شود که نه از طریق داشتن ارتباط با سران قدرت بلکه از طریق بخشندگی و برخورداری از روحیه شکست‌ناپذیر قصد دارد لقب یانگ گوم (یانگوم) بزرگ را از جانب شخص پادشاه دریافت کند.

Dae Jang-geum 2003

دانلود سریال سرنوشت Faith
8
دوبله فارسی

جراح مدرن امروزی ربوده شده و به 700 سال قبل به سلسله Goryeo , برده میشود. دریاسالار چوی یانگ که یک جنگجوست، دکتر ایون یون سو را با خود آورده به طوری که پزشک جان شاهزاده خانم No Guk را نجات دهد. دکتر یون سو آزاد است که به زمان خودش برگردد؟! و یا با ایمان قلبی در گذشته مانده برای کمک به شاه و تبدیل شدن او به حاکم بهتر ورفاه مردمش میشود؟!

Faith 2012

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @