دانلود سریال افسانه سلطان و شبان
دانلود سریال افسانه سلطان و شبان
TV TV1

دانلود سریال افسانه سلطان و شبان

Afsaneh Soltan va Shaban

10 / 7.2 183 رای
HDTV
زبان Persian
محصول کشور Iran
کارگردان: Dariush Farhang
بازیگران: Mehdi Hashemi - Golab Adineh - Mohamad Motie
بروزرسانی در جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲
چکیده داستان

اجرای سلطانی ساده اندیش و خوشگذران است که کابوس عجیبی می‌بیند و خوابگزار اعظم آن را تیرهای بلایی تعبیر می کند که در تاریخ معینی از ماه بر سرش فرود خواهند آمد. سلطان از این موضوع وحشت کرده و در بستر بیماری می‌افتد. وزیر اعظم، سلطان بانو و خوابگزار اعظم راه‌حل این مشکل را جایگزین کردن شخص دیگری به جای سلطان می‌دانند تا خطر بگذرد. پس همای سعادت را رها می‌سازند و پرنده بر شانهٔ شبان ساده‌دلی فرود می‌آید که شباهت غیرقابل تصوری به سلطان دارد. شبان را به قصر آورده و ردای سلطانی بر او می‌پوشانند و سلطان را نیز در جامهٔ شبانی به ده او می‌فرستند. تلخک و دوست کاتبش که متوجهٔ تغییر رفتار سلطان شده‌اند به جستجوی حقیقت می‌پردازند و تلخک جانش را در این راه از دست می‌دهد. کاتب که به ماهیت اصلی سلطان جدید پی برده است او را از اصل ماجرا باخبر می‌سازد و با هم نقشه‌ای برای از بین بردن درباریان و رهایی زندانیان طرح می‌کنند که در ادامه داستان …

قسمت آخر فصل اول اضافه شد
اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

سریال های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا این اپیزود سریال Afsaneh Soltan va Shaban با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت این اپیزود سریال Afsaneh Soltan va Shaban رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش این اپیزود سریال Afsaneh Soltan va Shaban برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.