دانلود انیمیشن Your Name 2016

دانلود انیمیشن Your Name 2016

Kimi no na wa.

PG تماشا با تصمیم گیری والدین
10 / 8.4 205878 رای
BluRay
زبان Japanese
محصول کشور Japan
کارگردان: Makoto Shinkai
بازیگران: Ryûnosuke Kamiki - Mone Kamishiraishi - Ryô Narita - Aoi Yûki
سال انتشار 2016
1 ساعت و 46 دقیقه
بروزرسانی در جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

بعد از هزار سال، شهاب‌سنگی به ژاپن اصابت می کند. میتسونا جوانی است که در روستا زندگی می کند و می خواهد برای زندگی به شهر برود زیرا از زندگی کسالت بارش در روستا صبرش لبریز گشته…

توضیحات فیلم

نام تو. یا اسم تو یک انیمه فانتزی به نویسندگی و کارگردانی ماکوتو شینکای است. از صداپیشگان آن می‌توان به مُونه کامیشیرایشی، ریونوسوکه کامیکی، آئویی یوکی، اتسوکو ایچی‌هارا، کایتو ایشیکاوا و ماسامی ناگاساوا اشاره کرد. این انیمه بسیار مورد تحسین منتقدین قرار گرفت، که آن را به دلیل سبک پویانمایی و تاثیرات احساسی ستودند، و همچنین یک موفقیت تجاری محسوب می‌شد که عنوان چهارمین فیلم پرفروش تاریخ در کشور ژاپن، و پرفروش‌ترین فیلم انیمه تاریخ را به خود اختصاص داده است.


دوبله فارسی انیمیشن اسم تو
مدیر دوبلاژ: کریم بیانی
مترجم: سیاوش شهبازی
گویندگان: شایسته تاجبخش، خشایار شمشیرگران، حامد عزیزی، سمیه موسوی، شیلا آژیر، مینا قیاسپور، مهناز آبادیان، حسین سرآبادانی، مجتبی فتح الهی، کریم بیانی، متانت اسماعیلی، سارا جعفری

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم Kimi no na wa. با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم Kimi no na wa. رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم Kimi no na wa. برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.