دانلود فیلم 1996 Sleepers

دانلود فیلم 1996 Sleepers

Sleepers

R افراد زیر 17 سال با والدین تماشا کنند
10 / 7.5 230799 رای
49
BluRay
زبان English
محصول کشور USA
کارگردان: Barry Levinson
بازیگران: Robert De Niro - Kevin Bacon - Brad Pitt
سال انتشار 1996
2 ساعت و 27 دقیقه
بروزرسانی در پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

خفتگان؛ فیلمی حقوقی جنایی درام به کارگردانی بری لوینسون و بازی رابرت دنیرو، کوین بیکن، داستین هافمن و برد پیت است. درباره «لورنزو» (پاتریک)، «مايکل» (پیت)، «جان» (الدارد) و «تامي»، چهار دوست نوجوان ساکن محله ي «هلز کيچن» نيويورک است که به طور اتفاقي باعث آسیب دیدن یک پیرمرد شده اند و سپس به دارالتأديب فرستاده مي شوند. نگهبانان دارالتأديب، از جمله «شان نوکز» (بيکن) آنان را مورد ضرب و شتم قرار مي دهند. ۱۳ سال بعد آن ها فرصتی پیدا می کنند تا از این نگهبانان انتقام بگیرند…

توضیحات فیلم

دوبله فارسی فیلم خفتگان (تسویه حساب)
گویندگان: خسرو خسروشاهی، منوچهر اسماعیلی، حسین عرفانی، سعید مظفری، افشین ذینوری، سعید شیخ زاده، ناصر نظامی، تورچ مهرزادیان و …

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم Sleepers با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم Sleepers رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم Sleepers برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.