دانلود فیلم About Time 2013

دانلود فیلم About Time 2013

About Time

10 / 7.8 318160 رای
BluRay
زبان English
محصول کشور UK
کارگردان: Richard Curtis
بازیگران: Domhnall Gleeson - Rachel McAdams - Bill Nighy
سال انتشار 2013
2 ساعت و 3 دقیقه
بروزرسانی در پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

درباره زمان فیلمی کمدی درام به نویسندگی و کارگردانی ریچارد کرتیس است. در این فیلم بازیگرانی همچون دامنل گلیسون، ریچل مک آدامز، ونسا کربی و مارگو رابی ایفای نقش می‌کنند. «تیم» در سن 21 سالگی در میابد که توانایی این را دارد که در زمان سفر کند و اتفاقاتی که در زندگی اش افتاده و اتفاقاتی که قرار است رخ دهد را تغییر دهد. او تصمیم می گیرد از این توانایی اش برای بهبود بخشیدن به زندگی اش استفاده کند…

توضیحات فیلم

دوبله فارسی فیلم درباره زمان
گویندگان : مهدی بهرامی، مهسا رجالی، شهريار شورين، سومر افق، پرهام بادره، آزيتا مقدم، سينا زند، طاها وثوقی، محمد حريری و سامان اصلانی

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم About Time با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم About Time رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم About Time برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.