دانلود فیلم Dark Phoenix 2019

دانلود فیلم Dark Phoenix 2019

Dark Phoenix

PG-13 افراد زیر ۱۳ سال با اجازه والدین تماشا کنند
10 / 5.7 194,890 رای
43
BluRay
زبان English,French
محصول کشور USA - Canada
کارگردان: Simon Kinberg
بازیگران: James McAvoy - Michael Fassbender - Jennifer Lawrence - Nicholas Hoult
سال انتشار 2019
1 ساعت و 53 دقیقه
بروزرسانی در دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

پس از آنکه یک ماموریت فضایی از کنترل خارج می‌شود، جین گری به نیرویی ماوراء طبیعه دست پیدا می‌کند و امنیت نژاد بشر را به خطر می‌‎اندازد. در این شرایط، مردان ایکس باید خود را برای مقابله با او آماده کنند و...

توضیحات فیلم

ققنوس تاریک یا ققنوس سیاه یا دارک فینکس یک فیلم ابرقهرمانی به نویسندگی و کارگردانی سیمون کینبرگ است، که بر اساس شخصیت‌های مجموعه کتاب‌های مصور مردان ایکس کمپانی مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم به عنوان سیزدهمین قسمت در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس به شمار می‌رود و آغاز یک سه‌گانه فیلم جدید از مردان ایکس است. در این فیلم بازیگرانی همچون جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، جنیفر لارنس، نیکلاس هولت، تای شرایدن، سوفی ترنر، الکساندرا شیپ، کدی اسمیت-مک‌فی، ایوان پیترز و جسیکا چستین ایفای نقش می‌کنند. در این قسمت مردان ایکس باید با قدرت کامل دارک فینکس و همچنین امپراتوری بیگانه‌ای به نام شیعار روبرو شوند. گروه X-Men با یک دشمن بسیار نیرومند و قدرتمند که از خودشان است، مواجه خواهند شد که او جین گری است. در طول یک ماموریت فضایی و زمانی که جین در آستانه کشته شدن بود، یک نیروی کیهانی مرموز به او برخورد می‌کند و او را تحت تاثیرش قرار می‌دهد. زمانی که آن‌ها به خانه باز می‌گردند، این نیرو نه تنها باعث می‌شود تا جین قدرتمندتر شود، بلکه باعث ناپایدارتر شدن او نیز می‌شود. جین باید با نیرویی که نمی‌تواند آن را درک کند، مبارزه کند. زمانی که جین از کنترل خارج می‌شود و شروع به آسیب زدن به کسانی که دوست‌شان دارد، می‌کند، حال اعضای این خانواده که از یکدیگر جدا شده‌اند، باید یک بار دیگر متحد شوند تا نه تنها جین را نجات دهند، بلکه از زمین در برابر گروهی از بیگانگان فضایی که آرزوهای آن‌ها استفاده از از نیروی جین گری است تا با آن بر کهکشان حکومت کنند، دفاع کنند.

 


دوبله اول | کوالیما
مدیر دوبلاژ: کریم بیانی
مترجم: سیاوش شهبازی
گویندگان: منوچهر والی‌زاده، افشین زی‌نوری، مریم رادپور، سعید شیخ‌زاده، نازنین یاری، مریم جلینی، کریم بیانی، آبتین ممدوح، خشایار شمشیرگران و…

 

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم Dark Phoenix با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم Dark Phoenix رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم Dark Phoenix برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.