دانلود فیلم Hail Caesar 2016
دانلود فیلم Hail Caesar 2016

دانلود فیلم Hail Caesar 2016

Hail, Caesar!

PG-13 افراد زیر ۱۳ سال با اجازه والدین تماشا کنند
10 / 6.3 126022 رای
BluRay
زبان English
محصول کشور USA - UK - Japan
کارگردان: Ethan Coen - Joel Coen
بازیگران: Josh Brolin - George Clooney - Alden Ehrenreich - Ralph Fiennes
سال انتشار 2016
1 ساعت و 46 دقیقه
بروزرسانی در جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

درود بر سزار! فیلمی کمدی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی برادران کوئن است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. ستاره‌های فیلم عبارتند از جاش برولین، جرج کلونی، چنینگ تیتوم، اسکارلت جوهانسون، جونا هیل، فرانسیس مک‌دورمند، آلدن ارنرایک، تیلدا سوئینتن و رالف فاینس. خبر داستان فیلم ابتدا در ۲۰۰۴ منتشر شد و قرار بود دربارهٔ یافتن بازیگر برای فیلمی در مورد رم باستان باشد که در ۱۹۲۰ اتفاق می‌افتد. کوئن‌ها ایده این فیلم را تا اواخر ۲۰۱۳ کنار گذاشتند؛ زمانی که دوباره شروع به توسعه داستان کردند. فیلم‌برداری اصلی در نوامبر ۲۰۱۴ در لس آنجلس کالیفرنیا آغاز شد. اولین نمایش فیلم در لس آنجلس در اول فوریه ۲۰۱۶ رخ داد و سپس در ۵ فوریه ۲۰۱۶ در کل ایالات متحده پخش شد. فیلم یک روز از زندگی «ادی منیکس» (جاش برولین) در هالیوود دهه 1950 را به تصویر می کشد، که مسئول حل مشکلات بازیگران و اشخاص معروف را در شرکت حل میکند. ماجرا از جایی شروع می شود که یکی از بازیگران اصلی از سر صحنه ناپدید میشود، و ادی دچار دردسری بزرگ می شود…

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم Hail, Caesar! با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم Hail, Caesar! رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم Hail, Caesar! برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.