دانلود فیلم Insomnia 2002

دانلود فیلم Insomnia 2002

Insomnia

16 مناسب برای سنین بالای 16 سال
10 / 7.2 283254 رای
BluRay
زبان English
محصول کشور USA - UK
کارگردان: Christopher Nolan
بازیگران: Al Pacino - Robin Williams - Hilary Swank
سال انتشار 2002
1 ساعت و 58 دقیقه
بروزرسانی در پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

بی خوابی فیلمی روانشناسانه معمایی مهیج به کارگردانی کریستوفر نولان که در اصل بازسازی فیلمی نروژی محصول سال ۱۹۹۷ به همین نام است. آل پاچینو، رابین ویلیامز و هیلاری سوانک در فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. یک افسر پلیس كهنه كار به اسم «ویل دورمر» (آل پاچینو)، که بطور تصادفی به همکارش شلیک کرده و باعث مرگ او شده است، برای تحقیق درباره قتل یك نوجوان، به شهر كوچكی در آلاسكا فرستاده می شود. وی در زمانی به آلاسكا می رسد كه 6 ماه از سال، ۲۴ ساعت هوا روشن است و او نمی تواند بخوابد و در حالیكه از بی خوابی عذاب می كشد وارد بازی روانی موش و گربه ای می شود كه فرد مظنون (رابین ویلیامز) بعد از كشته شدن همكارش برای او ترتیب می دهد.

توضیحات فیلم

دوبله فارسی فیلم بیخوابی
مدیر دوبلاژ: جلال مقامی
مترجم: آریا زرین کفش
گوینده متن: خسرو شمشیرگان
گویندگان: جلال مقامی / رابین ویلیامز، خسرو خسروشاهی / آل پاچینو، شهلا ناظریان / هیلاری سوانک، کیکاووس یاکیده، خسرو شایگان، پرویز ربیعی، معصومه آقاجانی، سعید شیخ زاده، شهاب عسگری، رضا آفتابی، بهمن هاشمی

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم Insomnia با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم Insomnia رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم Insomnia برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.