دانلود فیلم Mad Max: Fury Road 2015

دانلود فیلم Mad Max: Fury Road 2015

Mad Max: Fury Road

R افراد زیر 17 سال با والدین تماشا کنند
10 / 8.1 845930 رای
BluRay
زبان English,Russian
محصول کشور Australia - USA - South Africa
کارگردان: George Miller
بازیگران: Tom Hardy - Charlize Theron - Nicholas Hoult - Zoë Kravitz
سال انتشار 2015
بروزرسانی در پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰
چکیده داستان

در آینده ای دور، در حالی که تنها بیابانی خشک از زمین باقی مانده است، باقیمانده ی نسل انسان ها برای بدست آوردن واجبات زندگی حاضرند یکدیگر را بکشند. مکس، مردی کم حرف که زن و بچه اش را از دست داده است، به تنهایی سفر می کند و در جستجوی صلح می باشد...

دوبله فارسی اضافه شد

توضیحات فیلم

مکس دیوانه: جاده خشم یک فیلم اکشن، علمی-تخیلی و ماجراجویی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جرج میلر و نویسندگی جرج میلر، برندن مک‌کارتی و نیکو لاتوریس است. این فیلم چهارمین قسمت از سری فیلم‌های مکس دیوانه و ریبوت آن به‌شمار می‌آید. داستان آن دربارهٔ مکس روکاتانسکی (تام هاردی) که به نیروهای ایمپریتر فیوروسا (شارلیز ترون) می‌پیوندد تا طی تعقیب و گریزهای متوالی جاده‌ای از دست رهبر شروری به نام ایمورتان جو (هیو کیز-برن) و نیروهایش فرار کنند. نیکولاس هولت، رزی هانتینگتون وایتلی، رایلی کیئو، زو کراویتز، ابی لی کرشاو و کورتنی ایتون از دیگر بازیگران این فیلم هستند. داستان در آینده ای نه چندان دور اتفاق می افتد ، جایی که منابع طبیعی به اتمام رسیده است و جنگ بر سر مواد بر جای مانده شروع شده است. در این بین مردی به نام مکس (تام هاردی) که خانواده اش توسط گروهی از شورشیان با لقب پسران جنگ به رهبری مردی به نام جوئی (هیو کیز بیرن) از دست داده است ، اکنون دستگیر شده است و قصد انتقام گیری دارد. ولی مکس توسط زنی به نام فیریوسا (چارلیز ترون) آزاد می شود و…


 

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم Mad Max: Fury Road با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم Mad Max: Fury Road رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم Mad Max: Fury Road برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.