دانلود فیلم Ninnila Ninnila 2021
دانلود فیلم Ninnila Ninnila 2021

دانلود فیلم Ninnila Ninnila 2021

Ninnila Ninnila

10 / 7.8 335 رای
Web-dl
زبان Tamil,Telugu
محصول کشور India - UK
کارگردان: Ani. I.V. Sasi
بازیگران: Anna Acevedo - Tom Clegg - Cliff Dutton - Sandhya Janak
سال انتشار 2021
1 ساعت و 58 دقیقه
بروزرسانی در جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

دِو یک عاشق پیشه میباشد که عاشق دختری میشود و بعد از اینکه دخترک از این دنیا میرود دِو برای همه ی مردم تبدیل به یک دیوانه میشود و گاهی کاملا خارج از کنترل رفتار میکند تا اینکه برای کار به یک اشپزخانه میرود و در انجا اتفاقات متفاوتی برایش می افتد او با دختری دیگر اشنا میشود ولی هنوز ...

نسخه زبان اصلی

    توضیحات فیلم

    روشنایی Ninnila Ninnila 2021 – فیلمی عاشقانه و کمدی و درام از سینمای تلگو جنوب هند با بازی اشوک سلوان و نیتها منون که بسیار عالی به ایفای نقش پرداخته اند ، یک اثر بسیار خوش ساخت دیگه از سینمای جنوب که توانسته طرفداران این ژانر را راضی نگه دارد ، کارگردانی فیلم بسیار عالی و با زیبایی به نمایش گذاشته شده ، کسایی که عاشق غذا و اشپزی هستند نیز از دیدن فیلم لذت خواهند برد

    اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
    @bolbolkhan_com

    فیلم های پیشنهادی

    دیدگاه کاربران

    اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

    جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
    اینستاگرام بلبل خان
    bolbolkhan_com @
    تلگرام بلبل خان
    bolbolkhan_com @
    پخش آنلاین از داخل سایت
    ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
    باز کردن با VLC Player...
    اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم Ninnila Ninnila با برنامه VLC player برات پخش بشه.
    برنامه VLC Player رو ندارم!
    کپی لینک پخش
    اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم Ninnila Ninnila رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم Ninnila Ninnila برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.