دانلود فیلم North by Northwest 1959

دانلود فیلم North by Northwest 1959

North by Northwest

16 مناسب برای سنین بالای 16 سال
10 / 8.3 315985 رای
BluRay
زبان English
محصول کشور USA
کارگردان: Alfred Hitchcock
بازیگران: Cary Grant - Eva Marie Saint - James Mason
سال انتشار 1959
2 ساعت و 16 دقیقه
بروزرسانی در پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

شمال از شمال غربی، فیلمی در گونهٔ دلهره‌آور توسط آلفرد هیچکاک کارگردانی شده است. ارنست لمن، نوشتن فیلمنامهٔ این فیلم را عهده‌دار بود و بازیگرانی چون کری گرانت، اوا ماری و جیمز میسون در آن نقش‌آفرینی کردند. چهل‌وششمین اثر هیچکاک، عنوان نامزدی ۳ جایزه در سی‌ودومین مراسم اسکار از جمله نامزدی جایزهٔ اسکار بهترین فیلم‌نامهٔ اصلی برای ارنست لمن را در پی داشت. «راجر تورنهیل» (گرانت) مدیر تبلیغاتی موفق اما خودخواه، روزی با مأموری مخفی بهنام «جرج کاپلان» اشتباه گرفته میشود. اشتباهی که منجر به کشانده شدنش به دنیائی از مخاطرات و دسیسه ها شده و او را وا میدارد برای حفظ جان خود ـ در حالی که به پلیس هم نمیتواند متوسل شود ـ تمام کشور را زیر پا بگذارد…

نسخه زبان اصلی

توضیحات فیلم

دوبله فارسی شمال از شمال غربی
گویندگان : منوچهر نادری، منوچهر زمانی، ناهید زمانی و…

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم North by Northwest با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم North by Northwest رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم North by Northwest برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.