دانلود فیلم Slate
دانلود فیلم Slate

دانلود فیلم Slate

Slate

10 / 5.3 276 رای
زبان Korean
محصول کشور South Korea
کارگردان: Bareun Jo
بازیگران: Ji-hye Ahn - Min-ji Lee - Tae-San Park
سال انتشار 2020
1 ساعت و 40 دقیقه
بروزرسانی در جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

یون هی از کودکی آرزو داشت که به یک ستاره فیلم های اکشن تبدیل شود. با اینکه مهارت شمشیر زنی فوق العاده ای دارد، اما در واقعیت رسیدن به هدفش بسیار دشوار بنظر می رسد. یک روز، او به عنوان جانشین نقش در یک فیلم اکشن استخدام می شود و به لوکشین در روستا می رود. در آنجا به یک دنیای موازی بدون قانون منتقل شود جایی که در آن مردم شمشیر حمل می کنند و بدون هیچ گونه مجازاتی یکدیگر را می کشند. خیلی زود، وی به عنوان محافظ روستا مورد استقبال قرار گرفته و مورد احترام اهالی می شود. او برای نجات اهالی روستا به عنوان یک قهرمان، شروع به مبارزه با اشرار می کند…

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم Slate با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم Slate رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم Slate برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.