دانلود فیلم The Fourth Kind 2009

دانلود فیلم The Fourth Kind 2009

The Fourth Kind

PG-13 افراد زیر ۱۳ سال با اجازه والدین تماشا کنند
10 / 5.9 76994 رای
BluRay
زبان English
محصول کشور USA - Uk
کارگردان: Olatunde Osunsanmi
بازیگران: Milla Jovovich - Elias Koteas - Will Patton
سال انتشار 2009
1 ساعت و 38 دقیقه
بروزرسانی در پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

نوع چهارم؛ فیلمی در سبک علمی تخیلی تریلر روان‌شناختی به کارگردانی اولاتوند اوسونسانمی و با بازی میلا یوویچ است. فیلم بر اساس اتفاقات واقعی است که در سال ۱۹۶۰ در شهری در ایالت آلاسکا اتفاق می افتد و به علت نوع خاص اتفاقات پلیس و FBI آن را مسکوت و بایگانی کرده اند. در آن سال ها گزارشاتی مبنی بر ربوده شدن انسان ها ارسال می شد. در سال ۷۲ یک دکتر روانشانس به بررسی اتفاقات پرداخت اما بررسی ها و تحقیقات او انتشار پیدا نکرد تا اینکه خود دکتر تایلر در سال ۲۰۰۲ مطالب را بازگو و افشا کرد. ماجرا از این قرار بود که در شهر نوم افراد محلی نوعی ارتباط روحی با بیگانه ها و فضایی ها برقرار می کردند که انواع مختلفی داشت نوع اول دیدن بود نوع دوم به جا ماندن مدارک و شواهد بود . نوع سوم برقراری ارتباط با بیگانه ها ، تماس یا برخورد مستقیم بود و در ارتباط نوع چهارم انسان ها توسط بیگانه ها ربوده می شدند…

توضیحات فیلم

دوبله فارسی فیلم نوع چهارم
گویندگان: امیرمحمد صمصامی و…

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم The Fourth Kind با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم The Fourth Kind رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم The Fourth Kind برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.