دانلود فیلم The Ides of March 2011

دانلود فیلم The Ides of March 2011

The Ides of March

R افراد زیر 17 سال با والدین تماشا کنند
کارگردان: George Clooney
بازیگران: Paul Giamatti - George Clooney - Philip Seymour Hoffman
سال انتشار 2011
1 ساعت و 41 دقیقه
بروزرسانی در پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

نیمه ماه مارس، یک فیلم در سبک تریلر سیاسی است که توسط جرج کلونی نوشته و کارگردانی شده است. رایان گاسلینگ، جرج کلونی و فیلیپ سیمور هافمن از بازیگران این فیلم هستند. «مایک موریس» (جرج کلونی) یک سیاستمدار است که با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری، قصد دارد با اعتماد سازی نزد مردم، خود را به عنوان کاندید رسمی حزب در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کند. اما او برای اینکار ابتدا می باید در شهر مهم اوهایو موفق به جلب نظر مردم شود، چراکه در این صورت شانس او برای کاندید رسمی شدن بیش از پیش خواهد شد. «استفان میرز» (رایان گاسلینگ) سخنگوی مطبوعاتی موریس می باشد که به شکل ماهرانه ای بر کار خود تسلط دارد. اما…

نسخه زبان اصلی
    اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
    @bolbolkhan_com

    فیلم های پیشنهادی

    دیدگاه کاربران

    اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

    جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
    اینستاگرام بلبل خان
    bolbolkhan_com @
    تلگرام بلبل خان
    bolbolkhan_com @
    پخش آنلاین از داخل سایت
    ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
    باز کردن با VLC Player...
    اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم The Ides of March با برنامه VLC player برات پخش بشه.
    برنامه VLC Player رو ندارم!
    کپی لینک پخش
    اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم The Ides of March رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم The Ides of March برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.