دانلود فیلم The Social Network 2010

دانلود فیلم The Social Network 2010

The Social Network

PG-13 افراد زیر ۱۳ سال با اجازه والدین تماشا کنند
10 / 7.7 600834 رای
BluRay
زبان English,French
محصول کشور USA
کارگردان: David Fincher
بازیگران: Jesse Eisenberg - Andrew Garfield - Justin Timberlake - Rooney Mara
سال انتشار 2010
بروزرسانی در شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

در یک شب پاییزی سال 2003، یکی از نوابغ کامپیوتر دانشگاه هاروارد بنام مارک زاکربرگ، پشت کامپیوترش می نشیند و شروع می کند به کار کردن روی یک ایده‌ی جدید. طرحی که از اتاق خوابگاهش آغاز شده، بزودی تبدیل به یک شبکه اجتماعی جهانی، و یک انقلاب در ارتباطات می شود. بعد از گذشت شش سال، مارک زاکربرگ با 500 میلیون دوست، جوانترین میلیاردر جهان است.

دوبله فارسی اضافه شد

توضیحات فیلم

شبکه اجتماعی فیلمی درام به کارگردانی دیوید فینچر محصول سال ۲۰۱۰ ایالات متحده آمریکا است. این فیلم بر اساس کتابی با نام ”میلیاردر های تصادفی“ نوشته بن مزریک ، ساخته شده است و در سال ۲۰۱۱ در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار برنده جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی، جایزه اسکار برای بهترین تدوین فیلم و بهترین موسیقی اوریژینال شد. در یک شب پاییزی سال ۲۰۰۳، یکی از نوابغ کامپیوتر دانشگاه هاروارد بنام مارک زاکربرگ، پشت کامپیوترش می نشیند و شروع می کند به کار کردن روی یک ایده‌ی جدید. طرحی که از اتاق خوابگاهش آغاز شده، بزودی تبدیل به یک شبکه اجتماعی جهانی، و یک انقلاب در ارتباطات می شود. بعد از گذشت شش سال، مارک زاکربرگ با ۵۰۰ میلیون دوست، جوانترین میلیاردر جهان است.


گویندگان : افشین زی‌نوری، امیرمحمد صمصامی، سعید شیخ‌زاده، بهروز علیمحمدی، رضا آفتابی، نازنین یاری، صنم نکو اقبال، مجتبی فتح‌الهی، حامد عزیزی، آرزو روشناس، علی منانی، رضا الماسی، شیلا آژیر، مهدی امینی و…


اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم The Social Network با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم The Social Network رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم The Social Network برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.