دانلود فیلم The Three Musketeers D’Artagnan 2023

دانلود فیلم The Three Musketeers D’Artagnan 2023

The Three Musketeers - Part I: D'Artagnan

12 مناسب برای سنین بالای 12 سال
10 / 6.7 14,003 رای
Web-dl
زبان French
محصول کشور France
کارگردان: Martin Bourboulon
بازیگران: François Civil - Vincent Cassel - Eva Green
سال انتشار 2023
2 ساعت و 1 دقیقه
بروزرسانی در یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
چکیده داستان

سه تفنگدار: دارتانیان؛ فیلمی اکشن ماجراجویی به کارگردانی مارتین بوربولان بر اساس رمان مشهور سه تفنگدار اثر الکساندر دوما اقتباس و بازیگری اوا گرین، فرانسوا سیویل، ونسان کسل، رومن دوریس و پیو مارمای است. یک جوان شجاع به نام دارتانیان پس از تلاش برای نجات یک زن جوان از ربوده شدن، زخمی شده و رها می‌شود. در این میان دارتانیان خود را به پاریس می‌رساند تا هرطور شده مهاجمانش را پیدا کند. اما دارتانیان نمی‌داند تلاشش او را به قلب یک جنگ واقعی خواهد کشاند که آینده فرانسه را تغییر می‌دهد…

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم The Three Musketeers - Part I: D'Artagnan با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم The Three Musketeers - Part I: D'Artagnan رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم The Three Musketeers - Part I: D'Artagnan برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.