دانلود فیلم Vakeel Saab 2021

دانلود فیلم Vakeel Saab 2021

Vakeel Saab

10 / 7 12,085 رای
Web-dl
زبان Telugu
محصول کشور India
کارگردان: Venu Sriram
بازیگران: Pawan Kalyan - Nivetha Thomas - Anjali - Ananya Nagalla
سال انتشار 2021
2 ساعت و 33 دقیقه
بروزرسانی در پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

وقتی سه زن جوان به انجام جنایتی متهم می شوند ، یک وکیل بازنشسته وارد عمل می شود تا از آن ها رفع اتهام کند ولی کار بسیار دشوار میشود چرا که یکی از شاکی ها پسر وزیر میباشد و یک وکیل بسیار حرفه ای برای انها در دادگاه حضور پیدا میکند و...

نسخه زبان اصلی

    توضیحات فیلم

    جناب وکیل Vakeel Saab 2021 – فیلمی اکشن و درام و هیجانی از سینمای تلگو جنوب هند با هنرنمایی نیوتا توماس و شروتی حسن و با درخشش پاوان کالیان و پراکاش راج ، یک بازسازیه بسیار عالی ، کسانی که فیلم pink با بازی امیتاب باچان را دیده اند ممکن است نیمه ی اول فیلم برایشان تکراری باشد ولی نیمه ی دوم فیلم کاملا جنبه ی جنوب هندی به خود میگیرد و پاوان کالیان کاملا متفاوت ظاهر شده است طوری که شما احساس نمیکنید یک بازسازی میبینید ، دیالوگ های فیلم ، موسیقی ، شخصیت پردازی جدید و صحنه های اکشن همه به لطف کارگردان ونو سریرام عالی به نمایش گذاشته شده اند تا یک اثر بازسازی را باری دیگر با حس و حال متفاوت تماشا کرده و لذت ببرید.

    اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
    @bolbolkhan_com

    فیلم های پیشنهادی

    دیدگاه کاربران

    اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

    جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
    اینستاگرام بلبل خان
    bolbolkhan_com @
    تلگرام بلبل خان
    bolbolkhan_com @
    پخش آنلاین از داخل سایت
    ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
    باز کردن با VLC Player...
    اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم Vakeel Saab با برنامه VLC player برات پخش بشه.
    برنامه VLC Player رو ندارم!
    کپی لینک پخش
    اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم Vakeel Saab رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم Vakeel Saab برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.