دانلود فیلم Walkaway Joe 2020

دانلود فیلم Walkaway Joe 2020

Walkaway Joe

10 / 5.5 1,283 رای
Web-dl
زبان English
محصول کشور USA
کارگردان: Tom Wright
بازیگران: David Strathairn - Jeffrey Dean Morgan - Julian Feder - Julie Ann Emery
سال انتشار 2020
بروزرسانی در جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰
چکیده داستان

داستان این فیلم درباره ی پسری است که در حالی که به دنبال پدر خود می گردد با فردی تنها که سعی داره گذشته را فراموش کند دوست می شود و …

توضیحات فیلم

این فیلم اکشن – درام با هنرنمایی ستاره معروف سریال Walking Dead یعنی جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) ساخته شده است.
داستان فیلم درباره یک دوستی غیرقابل‌تحمل میان یک پسر جوان – که در جستجوی پدرش است – و یک مرد تنها و سرگردان – که از گذشته‌اش فراری‌ست – می‌باشد که با کمک یکدیگر فرصت تازه‌ای برای رهایی و رستگاری خودشان پیدا می‌کنند.
از دیگر بازیگران حاضر در این فیلم می‌توان به دیوید استراتن (David Strathairn) که نامزدی اسکار برای فیلم Good Night, and Good Luck را در کارنامه خود دارد اشاره کرد. درکنار مورگان و اسراتن، جولیان فدر (Julian Feder) بازیگر فیلم A Boy Called Po هم به ایفای نقش می‌پردازد.

 

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم Walkaway Joe با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم Walkaway Joe رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم Walkaway Joe برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.