دانلود مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ The Game Awards
دانلود مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ The Game Awards

دانلود مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ The Game Awards

The Game Awards 2022

10 / 7.8 33 رای
Web-dl
زبان English
محصول کشور USA
بازیگران: Aurora - Tyler Blevins - Kyle Bosman
سال انتشار 2022
3 ساعت و 29 دقیقه
بروزرسانی در دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

مراسم بازی سال ۲۰۲۲ تحت عنوان The Game Awards 2022 ساعت ۴ صبح روز جمعه ۱۸ آذر 1401 (۸ دسامبر ۲۰۲۲) برگزار شد. مراسم امسال در لس آنجلس آمریکا جریان داشته و طی آن علاوه معرفی برندگان سال صنعت ویدیو گیم، تریلرهای زیادی هم از بازی‌های معرفی شده قبلی و بازی‌های جدید منتشر شدند. در رویداد امسال، هیدئو کوجیما بعد از سه سال در این مراسم حضور پیدا کرده و از بازی Dead Stranding 2 رونمایی کرد. مراسم امسال سوپرایزهای ویژه دیگری هم داشته و بازی جدید استودیو فرام سافتور هم رونمایی شد. در مراسم امسال، بازی Hades 2 رونمایی شده و خیلی از طرفداران مجموعه را خوشحال کرد. طبق انتظاری که داشتیم، بازی Elden Ring و بازی God of War Ragnarok جوایز امسال را درو کرده و مدام برنده بخش‌های مختلف شدند. الدن رینگ با پیشی گرفتن از راگناروک موفق به کسب عنوان بهترین بازی سال شد. این بازی در بخش کارگردانی هم توانست بهترین شناخته شود. جدیدترین ساخته استودیو سانتا مانیکا هم توانست در بخش‌های نوآوری در دسترسی پذیری، داستان گویی، بهترین بازی اکشن/ماجرایی، بهترین طراحی موسیقی و بخش‌های دیگر موفق به کسب جایزه شد.

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم The Game Awards 2022 با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم The Game Awards 2022 رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم The Game Awards 2022 برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.