دانلود کالکشن فیلم مردان ایکس X-Men

دانلود کالکشن فیلم مردان ایکس X-Men

X-Men

PG-13 افراد زیر ۱۳ سال با اجازه والدین تماشا کنند
10 / 7.4 570233 رای
BluRay
زبان English
محصول کشور USA
کارگردان: Bryan Singer
بازیگران: Patrick Stewart - Hugh Jackman - Ian McKellen - Famke Janssen
سال انتشار 2000
1 ساعت و 44 دقیقه
بروزرسانی در جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

مردان ایکس، یکی از مجموعه فیلم های ابر قهرمانی است. این سری فیلم، داستان افرادی را دنبال میکند که از نظر ژنتیکی نسبت به مردم عادی تفاوت زیادی دارند…

توضیحات فیلم

مجموعه فیلم‌های مردان ایکس (X-Men) یکی از مجموعه فیلم‌های سینمایی ابر قهرمانی است که بر اساس داستان‌ها و مجلات مصور کمپانی مارول کامیکس به همین نام ساخته شده‌است. حق استفاده از شخصیت‌های گروه مردان ایکس و شخصیت‌های مرتبط با آن در فیلم‌های سینمایی، متعلق به کمپانی فاکس قرن بیستم است، بنابراین فیلم‌های این مجموعه توسط این کمپانی تولید شده‌اند .

تا کنون 13 قسمت از این مجموعه فیلم‌ها ساخته شده‌است و برنامه برای ساخت چند قسمت دیگر نیز هست. سری فیلم‌های مردان ایکس جز پرفروش‌ترین مجموعه فیلم‌های تاریخ محسوب می‌شود.

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم X-Men با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم X-Men رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم X-Men برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.