دانلود سریال Attack on Titan
TV MBS

دانلود سریال Attack on Titan

Shingeki no kyojin

16 مناسب برای سنین بالای 16 سال
10 / 9.1 415,190 رای
Web-dl
زبان japanese
محصول کشور japan
بازیگران: Yûki Kaji - Marina Inoue - Josh Grelle
سال انتشار 2017
بروزرسانی در چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
چکیده داستان

داستان انیمه به صدها سال قبل باز می‌گردد. جایی که انسان‌ها بدست تایتان‌ها کشته می‌شدند اما عده اندکی از آن‌ها موفق شدند در شهری با دیوارهای بسیار بلند (حتی بلندتر از بزرگترین تایتان‌ها) پناه بگیرند و جان سالم بدر ببرند. صد سال به همین منوال می‌گذرد تا اینکه...

دوبله قسمت آخر فصل چهارم اضافه شد

توضیحات سریال

نبرد با تایتان ها (به انگلیسی: Attack on Titan)، یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط هاجیمه ایسایاما نوشته و طراحی شده‌است. این مجموعه ابتدا در ۹ سپتامبر ۲۰۰۹ در مجله مجله بساتسو شونن منتشر شد و تا کنون ۲۸ جلد آن منتشر شده‌است. خلاصه داستان این است که قرن‌ها پیش انسان‌ها توسط غول‌هایی به نام تایتان تا مرز نابودی پیش می‌روند. انسان‌های باقی‌مانده برای حفاظت از جان خود دیوارهای بلندی می‌سازند و به مدت ۱۰۰ سال درون این دیوارها در امنیت کامل به سر می‌برند تا زمانی که یک غول عظیم‌الجثه پدیدار می‌شود و دیوار را خراب می‌کند.

پخش فصل اول مجموعه تلویزیونی انیمه آن از ۶ آوریل ۲۰۱۳ در ماینیچی برودکاستینگ سیستم شروع شد و تا ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۳ به طول انجامید. فصل دوم انیمه نیز از آوریل ۲۰۱۷ پخش شد. عرضهٔ بخش نخست از فصل سوم این انیمه نیز از ژوئیه ۲۰۱۸ آغاز شد و بخش دوم آن نیز از ۲۹ آوریل ۲۰۱۹ پخش شد. لایو اکشنی دو بخشی نیز بر اساس آن، با عناوین حمله به تایتان و حمله به تایتان: پایان دنیا در سال ۲۰۱۵ ساخته شده‌است.

حمله به تایتان به موفقیتی تجاری نیز تبدیل شد چنانکه بیش از ۲۸ میلیون نسخه از مانگای آن تا پایان سال ۲۰۱۳ به فروش رسید و پخش انیمه آن باعث افزایش ناگهانی محبوبیت آن شد که البته با نقدهای بسیاری دربارهٔ داستان و فضای آن نیز همراه بود.


دوبله فارسی سریال “نبرد با تایتان‌ها”
_________________________________
دوبله اول | کوالیما | فصل 1 +2 + 3 + 4 همراه با قسمت ویژه
مدیر دوبلاژ:کریم بیانی
مترجم : سیاوش شهبازی
صداگذاری و میکس : حسین مطمئن‌زاده
گویندگان: شیلا آژیر (اِرِن یگِر) فصل 1 و 2، (سارا جعفری و بهروز علیمحمدی فصل 3)، رزیتا یاراحمدی (میکاسا)، مهسا عرفانی (آرمین)، مینا قیاس‌پور (آنی)، مریم جلینی (ساشا)، حامد عزیزی (فرمانده کل)، کریم بیانی (دکتر یگِر)، نازنین یاری (هیستوریا)، تورج مهرزادیان، امیر منوچهری، بهروز علیمحمدی، معصومه ریاحی، حمیدرضا رضایی، پویا فهیمی، علی منانی، خشایارشمشیرگران، مجتبی فتح‌اللهی، رضا الماسی، الهام چارانی، مجید صیادی، مهدی امینی

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

سریال های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

  • h
    hinami
    3 هفته پیش

    چرا فصل 3 نیست

    0
جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا این اپیزود سریال Shingeki no kyojin با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت این اپیزود سریال Shingeki no kyojin رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش این اپیزود سریال Shingeki no kyojin برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.