دانلود سریال وایکینگ ها Vikings
TV History

دانلود سریال وایکینگ ها Vikings

Vikings

TV-MA برای سنین پایین ۱۷ مناسب نیست
10 / 8.5 553,572 رای
BluRay
زبان French,Arabic,Greek, Ancient (to 1453),English,Old English,Norse, Old,Latin
محصول کشور Ireland - Canada
بازیگران: Katheryn Winnick - Gustaf Skarsgård - Alexander Ludwig - Georgia Hirst
سال انتشار 2013
بروزرسانی در یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
چکیده داستان

سریال درباره فردی است به نام رگنار لاثبروک که با پادشاه آن دوران وایکینگ‌ها به مخالفت برمی‌خیزد و دوست دارد این بار به جای نبرد با شرقی‌های منطقه خود، حمله به سمت غرب را در دستور کار خود قرار بدهند. رگنار با مخالفت با پادشاه، به کارش ادامه می‌دهد تا راه را برای نبرد با غربی‌ها هموار کند و حتی خود را در مقام پادشاهی ببیند.

دوبله قسمت آخر فصل ششم اضافه شد

توضیحات سریال

سریال وایکینگ ها درباره فردی است به نام رگنار لاثبروک که با پادشاه آن دوران وایکینگ ها به مخالفت برمیخیزد و دوست دارد این بار به جای نبرد با شرقی های منطقه خود، حمله به سمت غرب را در دستور کار خود قرار بدهند. رگنار با مخالفت با پادشاه خود، کار را به جلو میبرد تا راه را برای نبرد با غربی ها هموار کند و…

 

سریال های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا این اپیزود سریال Vikings با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت این اپیزود سریال Vikings رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش این اپیزود سریال Vikings برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.