دانلود سریال پزشک دهکده

دانلود سریال پزشک دهکده

Dr. Quinn, Medicine Woman: The Heart Within

Not Rated
10 / 7 657 رای
DVDRip
زبان English
محصول کشور USA
کارگردان: Jerry London
بازیگران: Jane Seymour - Joe Lando - Jessica Bowman
سال انتشار 2001
بروزرسانی در جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲
چکیده داستان

ماجرای اصلی این سریال مربوط به پزشک زنی با نام مایکلا کوئین است، مایکلا پس از گرفتن تحصیلات پزشکی در بوستون به دهکده‌ای در کلورادو می‌رود و در آنجا به معالجه بیماران می‌پردازد در همین حین با خانواده‌ای صمیمی می‌شود پس از مدتی مادر آن خانواده بر اثر بیماری در معرض مرگ قرار می‌گیرد و در اواخر عمرش سه فرزندش را به مایکلا می سپارد تا از آن‌ها مراقبت کند و…

دوبله قسمت آخر فصل ششم اضافه شد

توضیحات سریال

قسمت 8 و 9 فصل اول، قسمت 1 و 9 و 14 فصل دوم، قسمت 10 تا 14 و 17 و 22 فصل سوم، قسمت 3 و 12 و 15 و 19 فصل چهارم، قسمت 15 فصل پنجم، قسمت 4 و 12 و 14 و 15 و 17 و 18 و 21 فصل ششم توسط صدا و سیما دوبله نشده است.

مدیر دوبلاژ: زهره شکوفنده
گوینده تیتراژ: بهمن هاشمی
دوبله شده در امور دوبلاژ سیما
گویندگان: زهره شکوفنده (دکتر مایکلا کوئین)، سعید مظفری (سالی)، کامبیز شکوفنده (متیو)، رزیتا یار‌احمدی (کالین)، مژگان عظیمی (برایان)، مهین برزویی (دروتی)، علیرضا شایگان (ابر سفید)، کسری کیانی (جیک)، مینو غزنوی (خانم مورالز)، محمدعلی دیباج (لورن)، تورج مهرزادیان (هنگ)، محمود فاطمی (هورس)، مریم رادپور (ماریا)، مهوش افشاری (گریس)، علی همت مومیوند (رابرتی)، مریم نوری درخشان (آنتنی و اینگرید)، امیرمحمد صمصامی (بانکدار دهکده)، منوچهر والیزاده (پدر روحانی)، جلال مقامی (دنیل)، علیرضا باشکندی (دکتر اندرو کوک)، نرگس فولادوند (اما)، شهلا ناظریان (ماریا چلسی)، کیکاووس یاکیده (ژنرال ارتش)، مهتاب تقوی و…

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

سریال های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا این اپیزود سریال Dr. Quinn, Medicine Woman: The Heart Within با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت این اپیزود سریال Dr. Quinn, Medicine Woman: The Heart Within رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش این اپیزود سریال Dr. Quinn, Medicine Woman: The Heart Within برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.