دانلود سریال Pluto
TV Netflix

دانلود سریال Pluto

Pluto

TV-14 برای کودکان زیر ۱۴ سال مناسب نیست
10 / 8.3 6,387 رای
Web-dl
زبان Japanese
محصول کشور Japan
کارگردان: Osamu Tezuka - Naoki Urasawa
بازیگران: Mara Junot - Kamran Nikhad - Laura Megan Stahl
سال انتشار 2023
بروزرسانی در چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
چکیده داستان

ربات افسانه‌ای «مون‌بلان» بطرز وحشیانه‌ای به قتل می‌رسد. انسان‌ها و ربات‌ها در سرتاسر جهان در سوگ این شخص نیک‌نام بودند. شهرت مون‌بلان در سال‌های پس از جنگ حتی بیشتر هم شد، بخاطر علاقه او به حفظ طبیعت و شخصیت دوست‌داشتنی‌اش. گزیشت، از کارآگاهان یوروپل که در گذشته از همرزمان او بوده فرستاده می‌شود تا مرگ فجیع مون‌بلان را بررسی کند. در تعقیب این جرم، گزیشت مدارکی از یک ماهیت اسرارآمیز بنام «پلوتو» برملا می‌کند. همچنین او از نقشه‌ای برای اوراق کردن هشت روبات ویژه که در جنگ شرکت کردند خبردار می‌شود. در مسابقه با زمان برای نجات دادن آن‌هایی که همچنان باقی‌مانده‌اند، گزیشت با خاطرات، فانیت و دنیای پر از نفرت دست به گریبان می‌شود تا در تلاشش برای دفاع از همزیستی شکننده انسان و ماشین موفق باشد.

قسمت آخر فصل اول اضافه شد
اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

سریال های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا این اپیزود سریال Pluto با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت این اپیزود سریال Pluto رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش این اپیزود سریال Pluto برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.