دانلود سریال The Terror
TV AMC

دانلود سریال The Terror

The Terror

TV-14 برای کودکان زیر ۱۴ سال مناسب نیست
10 / 8.0 39842 رای
BluRay
زبان English
محصول کشور USA
کارگردان: Tim Mielants - Edward Berger - Sergio Mimica-Gezzan
بازیگران: Jared Harris - Derek Mio - Tobias Menzies - Kiki Sukezane
سال انتشار 2018
بروزرسانی در جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲
چکیده داستان

دو کشتی به همراه خدمه و کاپیتان های شجاعشان وارد یک ماجراجویی ناشناخته میشوند در حالی که در طول ماموریت خانه و شروع ماموریتشان را به یاد می آورند...

قسمت آخر فصل دوم اضافه شد

توضیحات سریال

نسخه دوبله فارسی “کشتی ترور”

عوامل دوبلاژ: علی باقرلی، محسن زرآبادی پور و…


داستان سریال روایتگر سفر بسیار خطرناک نیروی دریایی پادشاهی بریتانیا (Royal Navy) به یک سرزمین ناشناخته و نامعلوم است. زمانی آنها به این سرزمین برخورد می‌کنند که خدمه قصد دارند گذرگاه شمال غربی را کشف و از آن عبور کنند. خدمه و نیروی این کشتی در این سرزمین ناشناخته با شرایط سخت و فوق‌العاده دشوار، محدودیت منابع، از بین رفتن تدریجی امید در خود و همچنین ترس از ناشناخته‌ها روبه‌رو می‌شوند و خیلی از آنها به دوستان خود هم در این وضعیت خیانت می‌کنند. هرچه زمان بیشتری می‌گذرد، این خدمه بیشتر و بیشتر به مرز نابودی نزدیک می‌شوند. آنها در انتهای زمین گرفتار شده‌اند و تنها و کم کم در حال منجمد شدن هستند و…

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

سریال های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید.

جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا این اپیزود سریال The Terror با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت این اپیزود سریال The Terror رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش این اپیزود سریال The Terror برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.