دانلود کارتون تام و جری Tom and Jerry
دانلود کارتون تام و جری Tom and Jerry

دانلود کارتون تام و جری Tom and Jerry

Tom and Jerry

10 / 9.2 222 رای
زبان Russian,French,Japanese,Brazilian Sign Language,English
محصول کشور USA
سال انتشار 1940
بروزرسانی در سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲
چکیده داستان

تام و جری ( Tom and Jerry ) نام یک مجموعه انیمیشن با نویسندگی و کارگردانی ویلیام هانا و جوزف باربرا است که با پشتیبانی مترو گلدوین مایر بین سال‌های ۱۹۴۰ تا 2007 ساخته شد. این پویانمایی درباره داستان‌های موشی به نام جری (Jerry) و گربه‌ای به نام تام (Tom) است. به جز متروگلدوین مایر شرکت‌های دیگری نیز ساخت تام و جری را ادامه دادند. این مجموعه کارتون از اهمیت و محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است و پس از گذشت ده‌ها سال، همچنان از یادها نرفته است.

تمامی قسمت ها اضافه شد

توضیحات سریال

این مجموعه بی نظیر، شامل حدود 400 قسمت از کارتون محبوب و خاطره انگیز تام و جری (Tom and Jerry) است که در ایران با نام موش و گربه یا گربه و موش نیز شناخته می شود. انیمیشن تام و جری که در این مجموعه مشاهده خواهید کرد، شامل دانلود همه قسمت های کارتون تام و جری است که توسط ویلیام هانا و جوزف باربرا نوشته و کارگردانی شده و قسمت های خاطره انگیز زیادی از آن توسط فرد کوئیمبی (Fred Quimby) تهیه شده است. البته در این بین، سازندگان دیگری نیز Tom and Jerry را ساختند که هیچ کدام به موفقیت تام و جری هانا ، باربرا و کوئیمبی نبود.


اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

سریال های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

  • M
    Mgh
    1 ماه پیش

    چرا فقط فایل صداست

    0
    • بلبل خان ( در پاسخ به Mgh )
      1 ماه پیش

      درود برشما، با نرم افزار VlC تماشا کنین زیرنویس رو فعال کنین در صورت غیرفعال بودن

      0
جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا این اپیزود سریال Tom and Jerry با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت این اپیزود سریال Tom and Jerry رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش این اپیزود سریال Tom and Jerry برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.