دانلود فیلم In Time 2011

دانلود فیلم In Time 2011

In Time

PG-13 افراد زیر ۱۳ سال با اجازه والدین تماشا کنند
10 / 6.7 370273 رای
53
BluRay
زبان English
محصول کشور USA
کارگردان: Andrew Niccol
بازیگران: Justin Timberlake - Amanda Seyfried - Cillian Murphy - Olivia Wilde
سال انتشار 2011
1 ساعت و 49 دقیقه
بروزرسانی در جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲
چکیده داستان

در آینده نه چندان دور، میزان کامل عمر طبیعی یک انسان به 25 سال رسیده است و امکان زندگی بیشتر از این مدت زمان وجود ندارد. اما در شرایطی است که اگر فرد بسیار ثروتمند باشد می تواند با مهندسی ژنتیک، میزان طول عمر خود را تا بینهایت افزایش دهد. اما برای افراد فقیر دو گزینه بیشتر وجود ندارد، یا هرطور شده پول لازم جهت خرید طول عمر را تهیه کند یا اینکه صبر کند تا در ۲۵ سالگی از بین برود. اما در یک شب جوانی فقیر به نام «ویل سالاس» به شکل اتفاقی با مردی روبرو می شود که عمری بسیار طولانی دارد و بعد از دریافت این عمر از او، قصد دارد تا شرایط زندگی اش را تغییر دهد. اما پلیس فکر می کند که این میزان طول عمر با دزدی بدست آمده و ...

اطلاع رسانی از آدرس جدید سایت و کد های تخفیف شگفت انگیز در کانال تلگرام بلبل خان
@bolbolkhan_com

فیلم های پیشنهادی

دیدگاه کاربران

  • س
    سعید
    1 ماه پیش

    عوامل دوبلاژ کیا هستن؟

    0
جدیدترین آدرس سایت bolbolkhan.com
اینستاگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
تلگرام بلبل خان
bolbolkhan_com @
پخش آنلاین از داخل سایت
ممکنه مرورگرت در این روش زیرنویس فارسی را بهت نشون نده. همچنین برای پخش آنلاین از داخل سایت حتما به مرورگر کروم نیاز داری.
باز کردن با VLC Player...
اگه پخش آنلاین از داخل سایت ایراد داره، این روش، بهترین روش برای پخش آنلاینه که هیچ مشکل و ایرادی نداره! کافیه دکمه نارنجی رنگ بالا رو بزنی و در صفحه باز شده برنامه VLC Player رو انتخاب کنی تا فیلم In Time با برنامه VLC player برات پخش بشه.
برنامه VLC Player رو ندارم!
کپی لینک پخش
اگه میخوای با Player های داخل گوشیت فیلم In Time رو ببینی، کافیه دکمه "کپی لینک پخش" رو بزنی تا لینک پخش فیلم In Time برات کپی بشه، از این لینک میتونی داخل Player های نصب شده داخل گوشیت استفاده کنی.